Tìm việc làm

Internal Audit & Compliance

CỔNG TY CỔ PHẦN TIẾP THỊ SỐ TÔ QUÀ

Hạn nộp: 27/06/2025

Chi tiết thông tin tuyển dụng "Internal Audit & Compliance"

Mức lương

Thỏa thuận

Địa điểm

Hà Nội

Job Purpose or Summary:
To ensure the organization complies with internal policies and risk management best practices through regular internal audits, monitoring, and process evaluations
Main Responsibilities:
  1. Lead risk-based internal audits - plan, scope, and execute engagements (data analytics, testing, fieldwork) to evaluate the effectiveness of risk management, internal controls, and core operational processes.
  2. Assess compliance - verify adherence to company policies, and relevant industry standards; maintain a live compliance-obligations register.
  3. Perform risk & control evaluations - identify control gaps, discrepancies, and potential fraud or financial irregularities; recommend pragmatic remediation actions.
  4. Report independently - draft clear audit reports and present key findings and root-cause analyses to the Board of Directors and senior leadership.
  5. Monitor remediation - track implementation of agreed actions, validate closure of findings, and drive continuous-improvement initiatives.
  6. Advise on risk strategy - partner with cross-functional teams to design and implement stronger risk-management practices, process improvements, and staff training where needed.
Requirements:
Education: Bachelor's degree in Business or a related field
Professional major: Professional certification, such as CIA (Certified Internal Auditor) is advanced
2nd language ability: Proficient in English in all skills
Essential Capabilities:
  1. Experience in developing and executing audit plans and evaluating internal control systems.
  2. Excels at root-cause analysis, quantifying risk and critical thinking skills.
  3. Start-up/scale-up mindset; comfortable with rapid change.
  4. Communications - writes crisp, board-level reports; can persuade stakeholders.
  5. Integrity & independence - upholds objectivity even under pressure.
  6. Project management - runs concurrent audits without overruns.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.

Thông tin công ty

Giới thiệu

CỔNG TY CỔ PHẦN TIẾP THỊ SỐ TÔ QUÀ

Tiếp nhận đối tác từ phía Kinh Doanh. Hướng dẫn đối tác kết nối, làm quen và sử dụng hệ thống.
- Phối hợp cùng team Offline kiểm soát trạng thái merchant liên quan đến số lượng và chất lượng Outlet
- Quản lý trạng thái egift: sản lượng, tồn kho, điều kiện sử dụng
- Đầu mỗi xử lý các vấn đề redemption ...

Quy mô

Từ 26 - 100 nhân viên Nhân viên

Địa chỉ

Tầng 4, Tòa Nhà GP Invest, 170 Đê La Thành, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, TP Hà Nội

Việc làm tương tự từ JobOKO

Xem thêm
× Modal Image